Sunday, October 9, 2016

Advfn Forex Live Pryse

Realtime Stock amp Deel kwotasies, kaarte, Vlak 2, Forex Pryse en beskrywing Market News Stock en aandeelpryse van ADVFN, die wêreld se grootste aandelemark site. Gratis streaming prys data. Haal Charts Vlak 2 Besprekingsforums Monitor Portefeulje Veel meer Dosyne markte van regoor die wêreld, insluitend: LSE (Londense Aandelebeurs) NYSE (New York Aandelebeurs) NASDAQ US Small Caps (Pink Sheets, OTCBB) Markte in Frankryk, Duitsland, Italië , Ierland, Kanada, Brasilië, Japan, China, Australië, die Filippyne en nog vele meer. Live pryse en Vlak 2 data wat beskikbaar is vir baie markte, met inskrywing. Dekades van instrumente: Voorrade aandele indekse Futures opsies Forex Veel meer outomaties synchronisaties met jou ADVFN rekening, sodat jy jou Monitor sien, kry lewendige pryse, post op die bulletin boards en kyk Vlak 2 waar jy is. Real-time, Live, Streaming aanhalings is ook beskikbaar as in-app aankoop. Die in-app aankoop is 'n motor-vernuwing inskrywing wat elke maand hernu. Betaling sal op iTunes rekening gehef word op bevestiging van die aankoop. Inskrywing hernu outomaties tensy outomaties hernu word afgeskakel ten minste 24-uur voor die einde van die huidige tydperk. sal rekening gehef word vir hernuwing binne 24-uur voor die einde van die huidige tydperk. Subskripsies word deur die gebruiker en outohernu kan afgeskakel word deur te gaan na jou rekening instellings iTunes. Geen kansellasie van die huidige inskrywing word toegelaat tydens aktiewe inskrywing tydperk. Privaatheidsbeleid - uk. advfn / privacypolicy Voorwaardes - www. advfn / algemene / wettige / terme-en-voorwaardes In-App aankoop produkte sluit in: Real Time Forex - 19,99 per maand Vlak 2 vir kleinkapitalisasie-aandele - 69,99 per maand Bovespa vlak 2-54,99 per maand vlak 2 vir Almal VSA Aandeel - 99,99 per maand vlak 1 reële tyd vir Almal VSA Aandeel - 49,99 per maand. Wat is nuut in Weergawe 2.85 Stock en aandeelpryse van ADVFN, die world39s grootste aandelemark site. Gratis streaming prys data. Haal Charts Vlak 2 Besprekingsforums Monitor Portefeulje Veel meer Dosyne markte van regoor die wêreld, insluitend: LSE (Londense Aandelebeurs) NYSE (New York Aandelebeurs) NASDAQ US Small Caps (Pink Sheets, OTCBB) Markte in Frankryk, Duitsland, Italië , Ierland, Kanada, Brasilië, Japan, China, Australië, die Filippyne en nog vele meer. Live pryse en Vlak 2 data wat beskikbaar is vir baie markte met inskrywing. Dekades van instrumente: Voorrade amp aandele indekse Futures opsies Forex Veel meer outomaties synchronisaties met jou ADVFN rekening, sodat jy jou Monitor sien, kry lewendige pryse, post op die bulletin boards en kyk Vlak 2 waar jy is. ADVFN,. . 2,: LSE () NYSE (-) NASDAQ Klein Caps (Pink Sheets, OTCBB),,,,,,,,,. 2. : ADVFN,,, 2,. Real Time Commodity Futures pryse Disclaimer: Fusion Media wil u daaraan herinner dat die data wat in hierdie webwerf is nie noodwendig real-time of akkuraat is. Alle CFD's (aandele, indekse, futures) en Forex pryse is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers, en so pryse kan nie akkuraat wees en mag verskil van die werklike markprys, wat beteken dat pryse is 'n aanduiding en nie geskik is vir doeleindes van handeldryf. Daarom Fusion Media nie die geval geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van hierdie inligting dra. Fusion Media of enige iemand betrokke by Fusion Media sal nie aanvaar geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting, insluitend data, aanhalings, kaarte en koop / verkoop seine soos vervat in hierdie webwerf. Neem asseblief ten volle ingelig oor die risiko's en koste verbonde aan die handel die finansiële markte, is dit een van die gevaarlikste belegging vorms possible. ADVFN Review 5 Kommentaar ADVFN Review raquo 24 November, 2011 Mnr Poggenpoel 01:06: Ek het geen mate het die moeilikheid met die probeer om te kanselleer met ADVFN. Ek het aanvanklik opgegradeer na 'n Silwer inskrywing vroeg in Augustus net vir die diens te staak om te werk vir my (dit wouldn039t werk in Internet Explorer 9, Firefox 6 of Google Chrome). Ek het probeer om vir 'n paar weke hierdie werk weer (insluitend e-pos aan hulle ondersteuning lessenaar) maar dit was tevergeefs te kry. Ek het toe probeer om te kanselleer met hulle, wat nog 'n deurlopende oefening in seemingless futiliteit. Ek het aanvanklik het die vereiste brief aan te kanselleer in die einde van Augustus. Daar was geen antwoord op hierdie en ek is weer aangekla die maandelikse ledegeld. Ek opgevolg in die middel van September per e-pos om uit te vind wat aangaan en is meegedeel dat my brief het nie ontvang is en dat my e-pos (insluitend skanderings van genoemde brief gepos) sal geïgnoreer word met betrekking tot cancellaton. Ek pligsgetrou 'n tweede brief in die middel van September gestuur (met 'n afskrif van die eerste letter) om weer te bevestig kansellasie en klagte dat die diens nie gewerk het sedert middel Augustus. Weereens ek het niks gehoor nie terug maar weer is daarna gehef die volgende twee maande. Op hierdie punt, per e-pos ek weer om uit te vind wat aangaan. Weereens, is ek meegedeel dat my brief nie ontvang nie. Ek pligsgetrou hy het hulle 'n derde letter (insluitend afskrifte van die eerste twee letters) en 'n verdere e-pos met afskrifte van die briewe te. Snaaks genoeg, die derde brief is nie óf ontvang. Hy het gewerk vir Royal Mail, ek weet die kanse van drie briewe aan dieselfde adres vermis is langs nie bestaan ​​nie. Op die oomblik het ek in kontak met my kredietkaart diensverskaffer om hierdie koste te keer. As 'n precautionery maat, het ek ook moes my bestaande kredietkaart kanselleer ten einde te verseker dat hierdie onwettige betalings te staak. Ten spyte van die talle briewe en e-posse te ADVFN, het ek niks oor my klagtes gehoor. Om eerlik te wees, het ADVFN n afskuwelike maatskappy om te gaan met al en het walglike vlakke van kliëntediens. Ek kan net raai en duidelik van hulle en hul verouderde en duidelik dubbel praktyke te bly. April 26, 2012 RGM 10:53: Ek sal absoluut nie ADVFN beveel. Wanneer jy aansluit by hulle sit jy op 'n deurlopende kontrak en gee jou geen herinnering hoegenaamd wat hulle neem jou inskrywing uit jou rekening wanneer 12 maande verstryk het en jou inskrywing is weer gevolg. Jy is veronderstel om te skryf in vir hulle nie 'n e-pos of telefoon, maar 'n brief te skryf binne 30 dae na jou hernuwing anders taai geluk hulle jou geld te neem en won039t enige deel daarvan met verwysing na hul terme en voorwaardes terugbetaal. Vir my is dit is skerp praktyk en hul reaksie toe ek vra vir 'n terugbetaling op dowe ore geval. Hulle is net geld grabbers en tensy jy 'n skerp ogie te hou wanneer jou hernuwing te wyte jy sal dieselfde lot ly as jy wil verlaat. 17 Oktober 2012 Laat 'n boodskap outomatiese forex seine: Gratis outomatiese handel diens wat jou toelaat om die seine handel van meer as 100,000 verskillende sein verskaffers. Sodra youve jou verskaffers gekies, die seine word dan outomaties in jou rekening uitgevoer word. Gratis demo rekeninge is beskikbaar vir die toets doeleindes. Hierdie diens bied lewende handel seine op die daaglikse, weeklikse en maandelikse tydraamwerke van meer as 320,000 simbole, insluitend al die forex pare asook aandele, indekse, geldeenhede en kommoditeite. 'N gratis 2 weke proef is nou beskikbaar vir 'n beperkte tyd. Recent Posts Argiewe Disclaimer Die inligting op hierdie webwerf moet gebruik word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en nie finansiële advies uitmaak. Forex dra 'n aansienlike risiko en mag nie geskik wees vir almal. As die gebruik van hefboom, kan jy meer as jou aanvanklike deposito verloor. Verdienste Openbaarmaking Die skrywer van hierdie webwerf mag 'n vennoot verhouding met sekere maatskappye, en kan 'n kommissie ontvang vir 'n skakel na sekere produkte wat daarna lei tot 'n deur NBTrader en Digitale Kyk verskaf sale. ADVFN aandeelprys (AFN) Datafeed en VK data. Terwyl Londen Suid-Oos hul bes doen om die hoë gehalte van die inligting op hierdie webwerf inligting in stand te hou, ons kan nie verantwoordelik gehou word vir enige verlies gehou as gevolg van foutiewe inligting wat hier aangetref word. Alle inligting word gratis verskaf, as-is, en jy dit gebruik op jou eie risiko. Die inhoud van al Chat boodskappe moet nie as advies beskou word en verteenwoordig die menings van die skrywers, nie dié van Londen Suid-Oos Beperk, of sy affiliasies. Londen Suid-Oos magtig nie of die inhoud goed te keur, en behou die reg voor om items na goeddunke te verwyder.


No comments:

Post a Comment