Wednesday, October 12, 2016

Forex Aanwyser 2013 Aflaai

Ek sê, waarom nie ek het genoeg vrye tyd. Ek het eers dit met my Stock indekse Trading System. Die ekstra inkomste het my verras, en nou het ek handelaars van regoor die wêreld met behulp van my Forex stelsels. Nou kan ek sê dat ek is nie net in die elite van die wêreld Forex-handelaars, maar ek het 'n groot aantal mense gehelp word winsgewende handelaars te en dit maak my baie gelukkig. Wat moet jy weet, is dat die Forex mark is absoluut groot en maak nie saak hoeveel mense met my Forex aanwyser Predictor System. die mark sal nie versadig. So hoekom nie 'n paar mense saam vir die rit Hulle maak geld (deur die handel met my forex stelsel en die gebruik van my strategie) te neem en ek ook geld te maak (deur jou te wys hoe om dit te gebruik) Dit is 'n wen-wen ek is die handel aandele en Forex vir nou 18 maande. Ek gekoop FIP v2.0 in Mei verlede jaar 2013 het 'n paar kaarte met behulp van dit en het 'n halwe hart poging om handel te dryf met behulp van dit met gemengde welslae. Dit was nie totdat ek 'n e-pos van FIP span sê hoe 'n kliënt in Bangladesj is die gebruik van baie suksesvol dat ek het 'n nader kyk ontvang. Om in die Verenigde Koninkryk Ek handel belasting doeltreffend gebruik van verspreiding verbintenis. Dit is nie unsimilar te handel vanuit die Meta Trader 4 platform, ek moet net die handel besonderhede hand op my makelaars platform vir elke handel te betree. Ek moet erken dat ek nie konstant goeie resultate handel die korter tydsbestek met behulp van FIP v2.0 gehad het, dit is waarskynlik te danke aan die kere wat ek kan handel as ek 'n voltydse werk, maar met die hoër tydraamwerke ek baie goed gehad het resultate . Ek handel die daaglikse en weeklikse tydraamwerke en kyk na die tyd raam hieronder asook die FIP Tydsberekening aanwyser vir ambagte op die beste moontlike oomblik betree maw As ek 'n handelsmerk op die D1 tydraamwerk Ek kyk vir 'n beginpunt op die H4 tyd sien, op soek na 'n inskrywing sein in dieselfde rigting as die D1 tydperk, maar nie noodwendig op soek na al die FIP kriteria waaraan voldoen moet word, maar net vang die swing. Gedurende hierdie afgelope maand (Maart) het ek 390 pitte gemaak met geen verloor ambagte op die AUDJPY, USDCAD amp Gold, ander oop ambagte in wins op SampP500 en FTSE100. Ek geniet dit om te FIP Spanne e-posse beklemtoon moontlike toekomstige transaksies uit die kaarte, hierdie hulp en bevestig dat ek op die regte pad. Hou aan met die goeie werk FIP span en ek sien uit daarna om jou updates. Ek het uit die markte in 2000 voor die borrel bars. 25 jaar ondervinding, wat is dit die moeite werd Ek reentered die forex mark in 2010 met my eie money. What ek ervaar het dat die ou maniere van handel nie meer gewerk het nie. Dus het ek die FIP v2.0 wat is ongelooflik en pas die markte in enige situasie, op, af of sywaarts. Ek het dit getoets teen ten minste 100 sogenaamde stelsels en strategieë. Geen kom naby. Met FIP ​​suksessyfer is 100 as 'n mens weet hoe om dit te gebruik en te verstaan ​​ondersteuning en weerstand. My eie reële tyd rekening verhoog met behulp van FIP van 1 Maart tot 15 Maart met 7 handel net mini kontrakte 5 tot 20K, ek het 76 ambagte: -69 wenners en verloorders 7 behulp FIP. Henri Steffen, Futures handelaar in Merrill Llynch 1975 Düsseldorf, Hentz Internasionale Brussel 1978, Shearson Hayden Stone 1980, Onafhanklike Trader sedert 1983, wat handel dryf sy eie Beleggingsfondse: Alpha Effektetrust en Victoria Hedge Fund, sowel Bermuda geregistreer (ouditeure KPMG). Ek hou van FIP stelsels en ook glo dat dit werk baie goed. Ek getoets stelsel hoe gewerk op 'n daaglikse tyd raam. My uitslae is: Ek het 178 bestellings, totale plus 8800 pitte. Ek dink dit 'n baie goeie resultaat, dus my ervaring is sedert die einde van hierdie Januarie. Ek het gevind dat dit jou raad om te fokus op die geld bestuur en dit hou 70 van sukses. Ek verseker verlede week toe oopgemaak bestellings die silwer en die goud sonder respek FIP reëls en resultate was negatief. Nou hou ek vyf bestellings: Eur / JPY, Euro / CHF, Aud / CAD, euro / dollar, USD / CHF, en totale plus 400 pitte. Ek glo dat my resultate is afhanklik van my ervaring. Dankie vir jou die beste stelsel :). Ek kyk vir baie stelsels. Alle hierdie stelsel het vir my sê dat ek maak miljoene blablalba. Maar al hierdie stelsels is nie goed nie. Jou stelsel FIP weergawe 2 is baie maklik en baie goed. Ek het elke dag en toets op papier lyk hierdie stelsel. Dit is die beste wat ek gesien het. Maar ek wag vir die bekendstelling van FIP seine. Ek moet dit omdat ek na my werk wat ek havent veel time. This aanwyser is die FS30 seine aanwyser genoem. As jy is op soek na 'n maklike manier om handel te dryf sonder ingewikkelde handel strategieë en stelsels, dan glo ek dat sou jy hierdie aanwyser baie handig vind. Dit is 'n handels-sein aanduiding dat pyle vertoon op jou MT4 kaarte. Hierdie pyle net impliseer koop / verkoop rigtings. Die aanwyser gee 'n alarm klok wanneer die pyle vertoon die seine is akkuraat en dit nie weer aan te pas of re-verf sy seine. Dit werk perfek met enige tyd en geldeenheid paar. Beter prestasie is gesien op die EURUSD, GBPUSD, AUDUSD pare. Van die aanwyser grafiek hierbo, die eenvoudigste manier van handel met hierdie aanwyser op enige tyd raam sou wees om 'n handelsmerk te voer wanneer jy die inskrywing sein te kry, óf koop / verkoop en die uitgang van die handel wanneer jy 'n teenoorgestelde of uitgang-sein te kry. Maak altyd seker dat jy bly met die tendens en gebruik geskikte stop verlies vir elke handel wat jy intik. Met behulp van 'n sleep stop sou ook 'n wyse besluit om te neem. hieronder aangeheg is die aanwyser vir gratis aflaai Related Posts via Kategorieë InstaForex Nigerië Kantoor, ons vinnige befondsing / onttrekkings in naira Bel 08065167701 of e-pos: infoforextrading23 of besoek ons ​​by Suite 12, Blok A, Bola Tinubu shopping kompleks, Behalwe Agege plaaslike regering sekretariaat, Pen Cinema, Agege, Lagos State. 7 Kommentaar Posted 8 Augustus 2013 by 07:39 Ek het probeer om die goue vinger aanwyser aflaai van die web, maar kan not. kindly stuur dit aan my e-pos en leer my eg te heg dit aan my MT4 platform. Thanks. Posted 8 Augustus 2013 by 19:37 Ek het probeer aflaai van die GOLDEN vinger INDIKATOR sonder sukses. Koninklike HELP. Posted 26 Mei 2014 by 14:54 Dit is iets wat tot ons beskikking is by letterlik geen koste. Hierdie eenhede is geprogrammeer deur die kundiges in forex wat kan opbou sterk sagteware wat sal werk as in aanwyser in die stelsel. Hierdie tipe van inligting te bepaal die omgewing en werklike wisselkoerse sodat jy voorspoedig handel. Posted September 19, 2015 op 02:35 Posted 17 Desember 2015 by 01:48 FX handel kan uitkoms in die verlies van jou inkomste, gevolglik, moet jy nie belê kapitaal wat jy nie kan bekostig om te daal. Posted 23 Januarie 2016 by 07:08 As jy voel jy wil dalk jou handel plan te outomatiseer, verifieer om te sien met makelaars wat jy oorweeg om te kyk of hulle help om hierdie soort van handel en hoe hulle dit doen. Posted 23 Januarie 2016 by 16:12 Ook die handelaars in die forex mark OTC het 'n onregverdige voordeel bo die on-line dag handelaars met 'n beskeie rekeninge soos hulle altyd 'n baie beter waarde as kry wat hulle bied om hul verbruikers en hulle weet waar alles uit die kas is ook. Laat 'n antwoord Kanselleer replyForex System Indicators bewegende gemiddeldes verskaf belangrike inligting in verband met die rigting van 'n mark. Hulle was geskep om directional inligting verskaf, glad uit die zigs en zags van 'n tendens. Hulle gebruik het baie meer oorheersend geword met die opmars van rekenaarsagteware. Die outomatiese berekeninge vir MA (bewegende gemiddeldes) het sterk oorweeg hul aansoeke. Hulle kan nou bereken word en aangewend tot die heel tweede / minuut in 'n handels grafiek. Hul aansoeke, tesame met kandelaar seine, bied 'n baie sterk winsgewende handel formaat. Soos met al die ander tegniese aanwysers Mas het 'n relevansie wanneer korreleer met prysbewegings. Hoe die bewegende gemiddeldes benut kan 'n groot verskil tussen 'n matige opbrengs en hoogs winsgewend opbrengste te maak. Trading tegnieke, die gebruik van bewegende gemiddeldes, bied verbeterde toegang en uitgang strategieë. (Sien hier meer forex strategieë) Die mees algemene gebruik is wanneer die betrokke bewegende gemiddeldes te steek. Die haalbaarheid van die gebruik van MA kruising het glo 'n paar relevansie of dit sou nie wyd bekend as een van hul bruikbare aspekte. Maar die voordele van bewegende wraak raak afgeneem as kruisings is die enigste aansoek gebruik. Die akkuraatheid van die kruising analise is matig suksesvol. Daar is egter baie tegniese evaluerings wat matig suksesvol is. Die toepassing van Kandelaar analise met betrekking tot die MA bied 'n hoër funksie. Die vraag ontstaan ​​altyd of die eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA), die eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA), of die geweegde bewegende aver-ouderdom (WBA) te gebruik. Die eenvoudige bewegende gemiddelde is die maklikste om dus te bereken, die rede waarom dit is goed gebruik voor die aangesig van rekenaars. Die eksponensiële bewegende gemiddelde het meer gewild in die afgelope jaar as gevolg van die vinniger berekeninge rekenaarsagteware bied. Dit sluit die jongste data in sy berekeninge, kan die ouer data te vervaag uit, maak die huidige data meer pertinente. Geweegde bewegende gemiddeldes sit meer belang op huidige data teenoor ouer data. Eenvoudige bewegende gemiddeldes werk baie goed, die verskaffing van die nodige om suksesvol handel kandelaar seine inligting. Geld bestuurders, sowel as 'n meerderheid van tegniese beleggers, gebruik die eenvoudige bewegende gemiddelde. Die bewegende gemiddeldes bied 'n eenvoudige visuele aanduiding dat die rigting van 'n tendense helling toon. Wanneer die bewegende gemiddeldes is aan die styg, dui dit op 'n uptrend. Wanneer die bewegende gemiddeldes val, dui dit op 'n verslechtering neiging. As die bewegende wraak sywaarts verhandel, dit toon 'n sywaartse mark. Handelaars wat die bewegende gemiddelde metode te gebruik vir die aanduiding van tendense volg 'n paar baie basiese reëls. 1. As die SMA is trending op, handel die mark op die lang kant. Koop wanneer pryse terugsakking na, of effens laer, die bewegende gemiddelde. Na 'n lang posisie gevestig, gebruik die onlangse laag as jou stop. 2. As die SMA is trending af, handel die mark aan die kort kant. Kort (verkoop) wanneer pryse tydren op of effens bo, die SMA. Een keer 'n kort posisie gevestig gebruik die onlangse hoog as jou stop. 3. Wanneer die SMA is die handel plat of ossillerende sywaarts, dit illustreer 'n sywaartse mark. Die meeste handelaars, gebruik te maak van die bewegende gemiddelde te bepaal-myn tendense, sal nie handel dryf in die mark Eenvoudig gestel, handelaars wat die SMA gebruik as 'n tendens gaan lank (te koop) wanneer pryse neig bo die bewegende gemiddelde. Hulle gaan kort (verkoop) wanneer pryse neig onder die bewegende gemiddelde. Die kandelaar handelaar het 'n geweldige voordeel dat dit in staat is om te sien wat die kandelaar seine vertel hulle by hierdie belangrike bewegende gemiddelde vlakke. FX Monetizer bekend vir die feit dat dit werk op die werklike rekening met 'n wins van meer as twee jaar, begin in 2012, en het net te koop in 2014. Strategie van FX Monetizer is gebaseer op wisselvalligheid breakouts en bekwame werk met 'n volgkeerverlies . FX Monetizer ommits ambagte selde, maar wins op sommige van hulle kan bereik 200 pitte FX Monetizer nie gebruik in die werk gevaarlike metodes uitgang verliese soos Martingale metode, roosters van ander en ander, en hoe monitering toon werklike rekening kan winsgewend wees vir 'n lang tyd . haracteristics van die FX Monetizer 8226 Platform: Metatrader4 8226 munt pare: EURUSD 8226 Trading Tyd: rondom die klok 8226 Tydraamwerk: M15 Aflaai Ingesluit: IndicatorEALibraries Hoe om af te laai klik hereForex Indicators DISCLAIMER: Geen beleggingsadvies aan u Hierdie webwerf is nie bedoel vir die doel van die verskaffing van persoonlike finansiële produk of beleggingsadvies. Die inligting vervat in hierdie webwerf nie in ag neem jou spesifieke beleggingsdoelwitte, finansiële situasie of 'n belegging behoeftes. Jy moet bepaal of die inligting vervat in hierdie webwerf geskik is vir jou spesifieke beleggingsdoelwitte, finansiële situasie en belegging behoeftes is. Jy moet dit doen voordat 'n belegging besluit. Die inligting vervat in hierdie webwerf is nie 'n aanbeveling te belê in enige beleggings. Kopiereg 2011 - 2016 Forex Monitor. Alle regte voorbehou. www. forex-monitorOver 16000 Handelaars gelees Hierdie boek wat kom met 'n betaal slegs vir Winsgewende Maand Beleid Dankie vir die besoek van my forex aanwyser en strategie webwerf Ek is so bly saam met jou te deel 'n deel van my reis en alles I8217ve geleer dusver oor die valuta handel. 'N bietjie oor my. Hi, I8217m Kelvin en ek is die persoon agter al die forex artikels beskikbaar in my blog Ek is tans 'n voltydse valuta handelaar 'n bestendige inkomste elke maand by die huis. Hoewel dinge in plek is op die oomblik, het dit nie begin wat glad af. Trouens, het ek gesukkel met handel vir ses tot nege maande en ek het my rekening heeltemal twee keer gesterf het in 'n ry. (Dit was verskriklik) Gelukkig is ek 'n baie hardkoppige persoon wat altyd wil bereik wat ek beplan. Ek het besluit om in die tyd en moeite om die tou te leer en dit wat ek geleer het in die praktyk om te sit. Uiteindelik het ek begin om konsekwent inkomste uit handel te maak en uiteindelik genoeg om my aan my dagtaak ophou as 'n proses ingenieur in 'n multinasionale maatskappy en word die skrywer vir 7 Wiskunde Assessering Boeke. Sodra jy inteken op my nuusbrief, sal ek aan jou stuur 'n plat MACD Trading Ingenieurswese video sowel as 'n Trading handleiding wat geskryf is deur my en dit sal jou wys presies hoe ek dit regkry om konsekwent wins in die handel te maak elke maand. Daar is 'n baie forex kursusse en forex sein dienste in die mark wat geskep word deur bemarkers amp nie werklik Handelaars. Daarom om my studente meer versekering gee in my loopbaan en diens. My natuurlik kom met 'n 130 terugbetaling beleid waar studente kan vra vir 'n 130 terugbetaling indien hulle uitvind dat ek 'n vals wen ambagte op my maandelikse prestasieverslag. As my prestasieverslag is 'n ware, dan het ek vaal sien waarom my studente nie geld maak uit die strategieë wat ek leer. Daarbenewens is ek ook die aanbied van 'n Forex Trade Copier Diens vir studente van my loopbaan. Dit is om te help om hul rekening te groei terwyl hulle leer hoe om handel te dryf van my af. Vir hierdie diens, dit kom met 'n betaal slegs vir Winsgewende Maand beleid wat jy nêrens anders aanlyn cant vind. Wat dit beteken is dat jy net sal gehef word 'n fooi, indien die diens laat jou winste aan die einde van die maand. Behalwe my natuurlik en my diens, is my blog gepak met video's en poste wat ek oor die jare geskryf het om te help my lesers 'n beter handelaar. Diegene inligting in my blog soms is selfs beter as wat jy kry van 'n forex kursus wat jy gekoop.


No comments:

Post a Comment