Saturday, October 15, 2016

Eu Emissiehandel Stelsel Phase 3

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Use van internasionale krediete Internasionale krediete finansiële instrumente wat 'n ton CO2 verwyder of verminder van die atmosfeer as gevolg van 'n uitstoot vermindering projek verteenwoordig. Op die oomblik is, is internasionale krediete gegenereer deur twee meganismes ingestel onder die Kyoto-protokol. Dit is: Clean Development Mechanism (CDM) uitvoering maak sodat geïndustrialiseerde lande met 'n kweekhuisgas vermindering verbintenis (genoem aanhangsel 1 lande) om te belê in projekte wat uitstoot in ontwikkelende lande as 'n alternatief te verminder om duurder uitstoot vermindering in hul eie lande Gesamentlike Implementering ( JI) uitvoering maak sodat geïndustrialiseerde lande om deel van hul vereis sny in kweekhuisgasvrystellings te voldoen deur die betaling vir projekte wat uitstoot in ander geïndustrialiseerde lande Gesamentlike implementering (JI) maak voorsiening vir die skepping van emissiereductie eenhede (ERUs) verminder, terwyl die skoon ontwikkeling meganisme (CDM) maak voorsiening vir die skepping van gesertifiseerde emissieverminderings (offisiere). Die ooreenkoms Parys het 'n nuwe mark meganisme om die CDM en JI ná 2020. Die gebruik van internasionale krediete in die EU ETS fase vervang 3 Deelnemers aan die EU-stelsel emissiehandel (EU ETS) kan internasionale krediete uit CDM en JI gebruik teenoor die vervulling deel van hul verpligtinge ingevolge die EU ETS tot 2020, onderhewig aan kwalitatiewe en kwantitatiewe beperkings. As die wêreld se grootste koolstof mark, die EU ETS is tans die grootste bron van die vraag na internasionale krediete, wat dit die grootste bestuurder van die internasionale koolstofmark en die belangrikste verskaffer van skoon belegging energie in ontwikkelende lande en ekonomieë in oorgang. Kwalitatiewe beperkings Krediete aanvaar van alle vorme van projekte, behalwe kernenergie projekte bebossing of herbebossing aktiwiteite (LULUCF) projekte waarby die vernietiging van industriële gasse (HFC-23 en N2O). Krediete uit hidro-elektriese projekte van meer as 20 MW geïnstalleerde kapasiteit kan slegs onder sekere omstandighede aanvaar word nie. Daarbenewens is die gebruik van nuwe projek krediete / offisiere na 2012 verbied, tensy die projek in een van die minste ontwikkel lande (MOL) geregistreer is. Kwantitatiewe beperkings EU wetgewing bepaal maksimum perke tot wat operateurs onder die EU ETS in aanmerking kom internasionale krediete vir die nakoming kan gebruik in fase 2 en fase 3. Die aanvanklike internasionale krediet regte vir elke deelnemer in die stelsel vir fase 2 en 3 gekombineer word bepaal deur die lid State en dan deur die Kommissie in ooreenstemming met die toepaslike wetgewing goedgekeur. Deelnemers aan die EU ETS gebruik 1058000000 ton internasionale krediete in fase 2 (2008-2012). Ongebruikte regte is oorgeplaas na Fase 3 (2013-2020). Uitruil van krediet Sedert fase 3, offisiere en ERUs nie meer voldoening eenhede binne die EU ETS en moet verruil vir EU toelaes. Operateurs moet die uitruil van offisiere en ERUs vir toelaes tot hul individuele reg perk wat die register aan te vra. Krediet uitgereik ten opsigte van emissiereductie in die eerste verbintenis tydperk van die Kioto-protokol (2008-2012) moes word uitgeruil met die EU-toelaes teen 31 Maart 2015. Die gebruik van internasionale krediete in die EU ETS ná 2020 Die EU het 'n huishoudelike vrystellingsdoelwit vermindering en nie op die oomblik voorsien voortgesette gebruik van internasionale krediet ná 2020. Tog is dit belangrik dat die ooreenkoms Parys lê uit bepalings op gebruik van markte om 'n duidelike en sterk raamwerk verskaf vir die koppeling van koolstof markte in die toekoms. Artikel 6 van die ooreenkoms maak voorsiening vir: rekeningkundige reëls vereis partye tot robuuste rekeningkundige reëls geld vir benaderings wat gebruik maak van internasionaal oorgeplaas versagting uitkomste teenoor nasionaal bepaalde contributions. These reëls behels sal koppeling van skemas in staat te stel terwyl die versekering van die integriteit van verpligtinge. 'n versagting meganisme om bestaande meganismes (soos CDM en JI) vervang en voorsiening te maak vir sertifisering van emissiereducties vir gebruik in die rigting nasionaal bepaal verpligtinge. Dit kan deelname aan internasionale koolstof markte te fasiliteer op grond van 'n bepaalde bydrae tot die versagting. Hierdie bepalings sal moet geïmplementeer word deur die implementering van besluite in die komende jaar. Terwyl die bou van ervaring, sal hulle nodig het om te pas by die nuwe konteks waarin al die lande maak bydraes, maar daar is 'n verskeidenheid van bydrae types. EU ETS Fase 3: Hoe Die komende veranderinge sal invloed op jou Operasie As deel van ons merk migrasie na Schneider Electric, sal die webwerf Summit Energie binnekort transitioned na Schneider Electric. Dit beteken dat as jy staatmaak op die webwerf Summit Energie vir Resource adviseur toegang, moet jy die Resource adviseur tuisblad boekmerk nou sodat jy nie vergeet die skakel. Klik op een van die volgende knoppies om vinnig Resource adviseur by jou leser gunstelinge of kry die skakel per e-pos. As deel van ons merk migrasie na Schneider Electric, sal die webwerf Summit Energie binnekort transitioned na Schneider Electric. Dit beteken dat as jy staatmaak op die webwerf Summit Energie vir Source toegang, moet jy die Source tuisblad boekmerk nou sodat jy nie vergeet die skakel. Klik op een van die volgende knoppies om vinnig Source by jou leser gunstelinge of kry die skakel per e-pos. As deel van ons merk migrasie na Schneider Electric, sal die webwerf Summit Energie binnekort transitioned na Schneider Electric. Dit beteken dat as jy staatmaak op die webwerf Summit Energie vir Energie Verslae toegang, moet jy boekmerk die tuisblad Energie Verslae nou sodat jy nie vergeet die skakel. Klik op een van die volgende knoppies om vinnig Energie Verslae by jou leser gunstelinge of kry die skakel per e-pos. As deel van ons merk migrasie na Schneider Electric, sal die webwerf Summit Energie binnekort transitioned na Schneider Electric. Dit beteken dat as jy staatmaak op die webwerf Summit Energie vir smart meter toegang, moet jy boekmerk die smart meter tuisblad nou sodat jy nie vergeet die skakel. Klik op een van die volgende knoppies om vinnig smart meter by jou leser gunstelinge of kry die skakel per e-pos. Geskep deur Sarah op 31 Maart, 2011 - 15:00 Oorspronklike Live Datum: 31 Maart 2011 Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die Europese Unies beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van die industriële kweekhuisgasvrystellings te bekamp kostedoeltreffend. Synde die eerste en grootste internasionale skema vir die verhandeling van broeikasgasuitstoot toelaes, die EU ETS verteenwoordig 'n belangrike faktor vir al aansienlike besighede wat in Europa. Die EU ETS Maatskappye wat nie ten volle die risiko's wat verband hou met die ETS verstaan ​​is teen 'n mededingende nadeel. Soos die ETS beweeg in sy Fase 3 in 2013, sal die vereistes breër geword, omvattende meer Europese fasiliteite en nywerhede. Ook, die metodes om te verseker jy is behoorlik geposisioneer sal meer ingewikkeld te kry. In kort, sal ETS Fase 3 waarskynlik duurder en meer kompleks as die vorige handel periodes. Maatskappye moet bereid wees. Summit Energie, 'n leidende Europese en globale energie Consultancy, bied 'n webinar op die EU ETS Fase 3. Hierdie gratis webinar moet bygewoon word deur sake-bestuurders, individue verkryging, volhoubaarheid amp omgewingsbestuurders en enigeen binne 'n maatskappy wat verantwoordelik is vir energie koste, risikobestuur of omgewingsimpak. Op die webinar, sal jy leer: Die belangrikste verskille tussen Fase 2 en Fase 3 Die maatstaf reëls vir Carbon lekkasie en Nie-koolstof Lekkasie fasiliteite Stappe jou maatskappy moet baie gou te neem om te begin nakoming Die langtermyn kwessies wat aandag en kundigheid sal vereis aksies wat nou geneem moet word om voor te berei vir 2013 Sluit by ons aan op 31 Maart tot leer en raak prepared.14 September 2011 Emissiehandel: lidstaten onderskryf ooreenkomste verkryging vir fase 3 toelae veilings EU-lande vandag onderskryf twee ontwerp ooreenkomste op die praktiese voorwaardes vir verkryging van die gemeenskaplike veiling platform en enkele veiling monitor vir fase 3 van die EU emissiehandel stelsel (EU ETS). Die endossemente hou die Kommissie en die lidstaten op koers om die veilings van emissierechten begin vir fase 3 in die tweede helfte van 2012. Die twee Gesamentlike Verkryging ooreenkomste uiteengesit hoe die lidstaten en die Kommissie gesamentlik sal voer prosedures om die gemeenskaplike stel veiling platform wat gebruik sal word deur 24 lidstaten en die enkele veiling monitor wat die veilings wat op al veiling platforms sal monitor. Die ooreenkomste die weg baan vir die tenderdokumente vir die twee aankope tot getrek. Handtekening van die Gesamentlike Ooreenkomste Verkryging, sal hul inwerkingtreding en goedkeuring van die tenderdokumente deur die lidstaten sommige verdere tyd in beslag neem. Die Kommissie het ten doel om die oproepe te loods vir tender op sy eie rekening en namens die lid-state om die beurt van die jaar. Verdere inligting sal gegee word met verloop van tyd. Aanhangsel: Verseker gelyke toegang tot sensitiewe inligting, in 'n Kennisgewing Kommissie 1. stel ten einde gelyke toegang te verseker tot sensitiewe inligting vervat in die ontwerp tenderdokumente, wat die Kommissie met die lidstaten sal deel onder die Gesamentlike Ooreenkomste Verkryging bemark bemark, die Kommissie kan so ontwerp tenderdokumente op sy veiling webblad bekend te maak. Sodanige openbaarmaking sal gemaak word sonder benadeling van die inhoud van die finale weergawes van die tenderdokumente, wat op die webwerf Kommissies na aanleiding van die publikasie van die kontrak Kennisgewing in die S-reeks van die Publicatie Blaar van die Europese Unie sal word gepubliseer. en hulle alleen outentieke onder die toepaslike reëls openbare verkryging sal wees. PB C 220 van 2011/07/26, p. 1215.Content laas opgedateer op: November 2013. Die EU ETS - ook bekend as die Emissies Europese Unie Trading Skema - sit 'n pet op die koolstofdioksied (CO2) wat uitgestraal word deur die besigheid en skep 'n mark en die prys vir koolstof toelaes. Dit beslaan 45 van die EU-uitstoot, insluitend energie-intensiewe sektore en ongeveer 12,000 installasies. Sien meer besonderhede hieronder op: Die EU ETS: Fase II (2008-2012) Fase II van die EU ETS gehardloop uit van 2008-2012 (die verbintenis tydperk van die Kioto-protokol). Gedurende hierdie fase, elke EU lidstaat: Ontwikkel 'n Nasionale Toekenning Plan (NAP) lidstaat n beperking (cap) op totale uitstoot van relevante installasies Die planne van die Europese Kommissie na 'n paar hersiening goedgekeur, in baie gevalle voorgestel. Versprei Toelaes Die Cap is omskep in toelaes, bekend as EUAs (1 ton van koolstofdioksied 1 EUA) Die lidstaten versprei hierdie toelaes aan installasies in die skema in hul land volgens hulle goedgekeurde plan. Tot 10 van die toelaes kan opgeveil in plaas daarvan om gegee vir gratis. Hierdie veilings was grootste in die Verenigde Koninkryk en in Duitsland. Bestuur die Skema installasies is verplig om te monitor en rapporteer geverifieer koolstofvrystellings Aan die einde van elke jaar, is installasies verplig om voldoende toelaes te gee aan hulle uitstoot dek en bykomende toelaes kan koop of verkoop nie enige surplus Gesamentlike Implementering (JI) en Clean Development Mechanism ( CDM) krediete aangewend kan word binne die skema, deur die koppeling richtlijn in 2004 ooreengekom) Hoe die EU ETS werk nou (2013-2020) Fase III begin in 2013 en duur tot 2020. die grootste veranderinge in Fase III is: Ontwerp 'n gesentraliseerde EU-wye pet op uitstoot is ingestel. Cap sal verminder met verloop van tyd Die cap sal 'n jaar daal met ten minste 1,74, sodat uitstoot in 2020 ten minste 21 onder hul vlak sal wees in 2005 Meer gedek sal word Die skema sal die produksie van alle metale (insluitend aluminium) insluit. Vir een of ander sektore, sal dit sluit in die vrystelling van ander kweekhuisgasse bykomend tot koolstofdioksied. Die skema is ook bedoel om uit te brei na die lugvaartbedryf vanaf Januarie 2013 vir alle vlugte opstyg en landing in die EU, insluitend dié afkomstig van of reis na lande buite die EU. Maar in November 2012 het die Europese Kommissie het besluit om die uitbreiding van die skema om ekstra-EU vlugte tot ná uitstel die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie (ICAO) se Algemene Vergadering in die herfs 2013, op die verwagting dat 'n internasionale ooreenkoms oor die vermindering van kweekhuisgas van lugvaart sal bereik word nie. Die ETS voort om aansoek te doen om intra-EU vlugte vanaf Januarie 2013. jongste inligting oor die EU ETS en vliegtuie kan gevind word op gov. uk. Opt-out het DECC n opt-out voorsiening vir klein emitters en hospitale in die Verenigde Koninkryk bekendgestel, wat hulle toelaat om te skuif na 'n meer lig-touch skema met 'n laer administratiewe koste (wat buite verhouding kleiner maatskappye getref). Die opt-out sal 'n soortgelyke koolstof vermindering lewer. Toelaes Ten minste 50 van toelaes sal opgeveil word vanaf 2013 (eerder as aan installasies). Gebruik van Clean Development Mechanism sal (CDM) toelaes meer styf word beperk tot nie meer as 50 van die vereiste vermindering. Carbon Trust EU ETS verslae Publikasiedatum: -: 01/06/2008 Hierdie verslag ontleed wysigings aan die EU emissiehandel (EU ETS) deur die Europese Kommissie voorgestel op 2004 2008 Inligting in hierdie verslae korrek ten tyde van die publikasie Publikasiedatum was die 23 Januarie 2008 en die implikasies daarvan vir besigheid. Dit gevolgtrekking dat die voorstelle is 'n vet en belangrike stap in die regte rigting wat swakhede in die huidige skema reg te stel en voorsien die vlak van sekerheid dat besigheid en beleggers het gevra vir. Publikasie datum: 11/01/2008 Hierdie verslag kombineer data oor hoe sake koste sal beïnvloed word deur koolstof koste met ontleding van die uitwerking op pryse en internasionale handel ten einde die klein groepie aktiwiteite waarvoor mededingendheid is 'n probleem vir die omgewing te identifiseer , sowel as vir die besigheid, en om potensiële antwoorde te identifiseer. Publikasie datum: 21/05/2007 Hierdie verslag ontleed die implikasies vir die Fase II koolstof mark (en die gevolglike industriële vermindering aansporings) en die wyer lesse te leer uit die proses van toekenning. Publikasie datum: 01/06/2006 Hierdie verslag, wat gebaseer is op gesamentlike navorsing met Climate strategieë, ondersoek die werking van die EU ETS tot op datum en bied ontleding en aanbevelings oor die toekomstige ontwikkeling. Die studie identifiseer sewe sleutel uitdagings te oorkom vir die tweede fase van die EU ETS en sit die Carbon Trust eie gevolgtrekkings en aanbevelings vir die toekoms van die EU ETS as 'n instrument wat beide hulp besigheid so doeltreffend kan lewer emissiereducties as moontlik, en ook beskerm en uiteindelik verbeter besigheid mededingendheid in 'n CO 2 - constrained wêreld. Publikasie datum: 30/06/2004 Hierdie verslag ondersoek in diepte die implikasies van die EU ETS vir industriële mededingendheid in die Verenigde Koninkryk en die wyer EU. Dit bied ons ontleding van gekombineerde insigte uit ekonomiese modellering en 'n onderhoud met belanghebbendes program. Agtergrond Die EU ETS skema begin in 2005 ten einde te help om die EU aan sy doelwitte onder die Kyoto-protokol (8 verlaging in kweekhuisgasvrystellings van die vlak van 1990). Die skema is die wêreld se grootste koolstof-handel stelsel. Dit bied 'n aansporing vir installasies om hul koolstofvrystellings te verminder, omdat hulle dan kan verkoop hul oorskot toelaes. Installasies is opgeneem in die skema aan die hand van hul koolstofdioksied (CO2) afgee aktiwiteite. Nywerhede wat gedek word, sluit in: Elektrisiteit generasie Yster amp staal Minerale verwerking (byvoorbeeld: sementvervaardiging) Pulp en papier verwerking Meer inligting oor die EU ETS kan gevind word op die DECC webwerf.


No comments:

Post a Comment